Numarul AWB-ului ...
Cand va putem contacta? Cand va putem contacta?Dimineata.La pranz.Oricand.Nu doresc sa fiu contactat.
Care este motivul principal pentru care ati refuzat aceasta comanda? Care este motivul principal pentru care ati refuzat aceasta comanda? Coletul receptionat a fost deteriorat la livrare. Curierul nu a ajuns la ora stabilita. Curierul s-a comportat urat. Am incercat sa anulez comanda, dar nu am putut. Nu l-am putut achita astazi, puteti sa il retrimiteti? Am comandat din greseala alte produse. M-am razgandit. Alt motiv.
Aveti fotografii ale coletului deteriorat? Aveti fotografii ale coletului deteriorat?DANU
Puteti detalia starea coletului primit?
Puteti mentiona ora la care ati stabilit ridicarea coletului?
A fost incercata livrarea anterior? A fost incercata livrarea anterior? Da. Nu.
Ne cerem scuze pentru intamplare. Prin feedback-ul dvs incercam sa prevenim astfel de situatii neplacute. Ne puteti oferi mai multe detalii referitoare la situatia aparuta? Totodata, va rugam sa ne dati cateva detalii despre curier (nume, nr. inmatriculare, etc).
Puteti detalia ce anume nu a functionat in procesul de anulare al comenzii?
Veti fi contactat de un consultant PieseAutoAS.ro in cel mai scurt timp. Doriti sa adaugati si alte informatii?
Va rugam sa mentionati codul sau codurile produselor adaugate eronat in comanda. In cel mai scurt timp, veti fi contactat de un consultant PieseAutoAS.ro
Va multumim pentru raspuns. Doriti sa adaugati si alte comentarii?
Doriti sa detaliati?
Doriti sa mai adaugati si alte informatii?