Numarul comenzii dvs ...
Cand va putem contacta? Cand va putem contacta?Dimineata.La pranz.Oricand.Nu doresc sa fiu contactat.
Care este motivul principal pentru care ati anulat aceasta comanda? Care este motivul principal pentru care ati anulat aceasta comanda? Tranzactia sau plata nu a putut fi efectuata. Stocul produsului comandat a fost epuizat in timpul finalizarii comenzii. A aparut o problema de natura tehnica. Am vrut sa testez functionalitatea acestui serviciu. Am anulat comanda din greseala, doresc sa o pastrez. Am comandat din greseala alte produse. M-am razgandit. Alt motiv.
Puteti descrie ce s-a intamplat in timpul procesului de plata?
Puteti descrie ce s-a intamplat in procesul dvs de comanda?
Ne puteti oferi mai multe detalii referitoare la problema aparuta?
Serviciul este 100% functional. Doriti sa adaugati si alte comentarii?
Veti fi contactat de un consultant PieseAutoAS.ro in cel mai scurt timp. Doriti sa adaugati si alte informatii?
Va rugam sa mentionati codul sau codurile produselor adaugate eronat in comanda. In cel mai scurt timp, veti fi contactat de un consultant PieseAutoAS.ro
Va multumim pentru raspuns. Doriti sa adaugati si alte informatii?
Doriti sa detaliati?
Cum ati descrie procesul de anulare al comenzii? Cum ati descrie procesul de anulare al comenzii? 😞 Extrem de dificil. 😒 Dificil. 😐 Neutru. 😀 Satisfacator. 😆 Rapid si simplu.